Turvalisuse märgis on kliendi kaasamine
Covid-19 kriis on põhjalikult muutnud külastajate käitumise suundumusi, turismisektori taastumiseks on ülioluline mõelda, kuidas nutikalt tegutseda ja uutes oludes teadlikke reisijaid kaasata. Üheks heaks võimaluseks usalduse loomisel on tarbijamärgise kasutuselevõtt.
Eestis kasutusel olevat tarbijamärgist „Siin on turvaline“ saavad taotleda kõik vastutustundlikud majutus- ja toitlustusasutused, muuseumid ja turismiatraktsioonid, konverentsi- ja seminaripaigad ning sündmused, mis kinnitavad, et täidavad kõiki Terviseameti poolt ette nähtud juhiseid koroonaviiruse leviku tõkestamiseks. Eesmärk on suurendada külastaja usaldust turismiteenuste pakkujate vastu.
Mida näitab märgis „Siin on turvaline?“
Kuna märgise annab välja piirkonda esindav turismiarendamise ühendus, võivad sildid üle Eesti visuaalselt erineda, sõnum nendel on aga ühtne: „Siin on turvaline“ või „Covid-19 Safe & Clean“.
Märgise kasutamise juhised leiad oma maakonna turismiarendusorganisatsiooni kodulehelt:
TALLINN HARJUMAA RAPLAMAA LÄÄNEMAA
Miks on kasulik omada tarbijamärgist „Siin on turvaline“
Hea tahte kokkuleppega liitunutel on mitmeid eeliseid teiste ettevõtete seas kuna EAS turismiarenduskeskus ja sihtkohad eelistavad oma tegevustesse kaasamisel märgisega ettevõtjaid ning need on turundustegevuses esikohal. Märgisega ettevõtted on eelistatud:
Hea tahte kokkuleppega liitumine ja tingimuste täitmine põhineb ettevõtte enesehindamisel ja vastutustundlikkusel. Juba märgise omandanud ettevõtjaid teavitame, et alates 16.septembrist 2021 uuenesid kokkuleppe tingimused. Uued liitujad liituvad juba uute tingimustega.
Kõigile turvalise teenindus- ja töökeskkonna tagamisel lasub vastutus ka kliendil – järgime terviseameti juhiseid ja käitume vastutustundlikult!