Tutvustus Katrin Steinmann

Olen Visit Tallinna turismiinfoteenuste juht, kes on turismivaldkonnas töötanud juba omajagu aastaid, seda koguni aastast 2006.

Turismivaldkond on mind alati paelunud, kuna tegemist on olnud, ja on siiani, väga mitmekülgse haruga. See võib pakkuda inimestele nii meeletult palju emotsioone – põnevust, rõõmu, hingerahu, naeru, adrenaliini kui ka aegajalt võib see tekitada veidi negatiivsemaid tundeid. Seega, igal juhul põnev!

Kui õppisin reisikorralduse erialal, siis viis juhus mind praktikale Tallinna Turismiinfokeskusesse, millega olen seotud tänaseni. Olen nende aastate jooksul kulgenud praktikandist infospetsialistiks ja sealt edasi turismiinfokeskuse juhatajaks. Tänaseks on minu ametinimetus turismiinfoteenuste juht. Selles valdkonnas töötamine ei ole seotud üksnes füüsiliselt turismiinfokeskusega kohapeal, vaid minu tööülesanneteks on laiemalt kvaliteetse ja kliendisõbraliku Tallinna turismiinfo kättesaadavuse korraldamine kanalites ja kohtades, kust turismiinfot otsitakse, ning positiivse külastuskogemuse tagamine Tallinna Turismiinfokeskuses.

Ma hindan väga turismisektoris töötavaid inimesi. Minu praktika näitab, et tegemist on arukate ja kokkuhoidvate inimestega. Kõige rohkem vaatan ma n-ö alt ülesse Tallinna Turismiinfokeskuse infospetsialistidele, kellega mul on olnud juba aastaid au kõrvuti töötada. See, kuidas nad oma igapäevases töös, olenemata olukorrast maailmas, suudavad alati leida neid positiivseid infokilde ja pakkuda positiivset energiat ja soovitusi linnakülalistele, on oskus omaette. Maailmas on paljud asjad õpitavad, aga seda sädet, mis on vajalik infospetsialistidele, ei saa õppida- see kas on või ei ole.

Kokkuvõtlikult olen läbi ja lõhki seotud turismi edendamisega ja annan endast parima, et ka meil turismiinfokeskuses külalislahkuse lippu kõrgel hoitaks, olenemata epidemioloogilisele olukorrale.

EST