Mikroettevõtja arenguprogramm: FCR Media: Kuidas kliendid Su üles leiavad ilma, et Sa isegi uksest välja astuks?

Kuupäev/kellaaeg

07/06/2018 13:00 - 17:00

Ülevaade

        

Harju Ettevõtlus- ja Arenduskeskus alustab 2018 aastal mikroettevõtte juhi arenguprogrammiga, mille raames toimub aasta jooksul kuni 10 temaatilist kohtumist. Vali tervikprogrammist enda jaoks vajalikud ja huvipakkuvad teemad!

Viies kohtumine toimub 7. juunil kell 13.00 – 17.00 Omavalitsusmajas (Sirge 2, Tallinn) ja selle teemaks on

FCR MEDIA: KUIDAS KLIENDID SU ÜLES LEIAVAD ILMA, ET SA ISEGI UKSEST VÄLJA ASTUKS?

Eesmärk: Arenguprogrammi eesmärgiks on anda mikroettevõtete võtmeisikutele vajalikke lisateadmisi ettevõtte paremaks juhtimiseks ja arendamiseks. Programmi lisaeesmärgiks on toetada osalejate võrgustumist ja kogemuste jagamist võimalikuks edasiseks koostööks.

Räägime digiturunduse võimalustest ja teeme läbi esimesed õppetükid sellel teel.
Koolitus on praktiline, loob arusaama Google võimekusest ning seostest, mida on vaja mõista, et ülesse ehitada oma digiturunduse strateegia.

Sihtrühm: sihtrühmaks on eelistatult Harjumaal Tallinna linnapiirkonnast väljaspool asuvad kasvupotentsiaaliga mikroettevõtted, mille töötajate arv on 1-10 ja müügitulu vahemikus 16 000 – 1 000 000 EUR.
Osalema on oodatud nimetatud ettevõtete juhid ja võtmeisikud. Ühest ettevõttest saab osaleda kuni 2 inimest.

Päevakava

12.50 Registreerimine ja tervituskohv
13.00

Saame tuttavaks – võrgustumine

Koolituse teemad:

  • Koolituse 1. osa:
    • Digiturunduse ülevaade – turg ja trendid
    • Küsimused, mida endalt enne digitaalturundusse investeerimist küsida

Selles osas räägitu on oluline mõistmaks seoseid erinevate digiturunduse toodete vahel ning seda, kuidas Google  sinu kasuks targalt töötab.

  • Koolituse 2. osa:
    • Digitaalturunduse kanalid ja nende võimalused (reklaami sihtimine, seadistamine, tulemuste tõlgendamine)
      • AdWordsi otsing
      • Google Display
      • Video ja Youtube
      • Emaili-turundus
    • Andmete tähtsus digiturunduses
      • Google Analytics
      • GDPR – andmekaitseseadus
      • Praktilised näited

Selles osas räägime  lahti 4 peamise toote toimimise põhimõtted ja nende kasutamise eesmärgid. Lisaks selle,  kuidas ja miks digiturundusse investeeritut mõõta annab ja peab. Lõpetuseks  arutame üheskoos läbi mõned näited ning vaatame peale peamistele andmekaitsereeglitele.

17.00 Seminari orienteeruv lõpp

 

Koolitaja: Martin Parshin
Martinil on hea rahvusvaheline kogemus digiturunduse valdkonnas. Täna on tema  juhtida ja arendada FCR Media -Google Premium Partneri –  kogu digitoodete portfell ja arendus.

Maksumus:
Seminaril osalemine on ettevõtja jaoks TASUTA*

*Seminaril  osalemine on ettevõtte jaoks vähese tähtsusega abi (VTA), mille suurus ühe osaleja kohta ettevõttest ei ületa 100 EUR

Meetme “Piirkondade konkurentsivõime tugevdamine” tegevuse “Piirkondlikud algatused tööhõive ja ettevõtlikkuse edendamiseks” perioodil 2017 – 2023 projekti “Väikeettevõtja kasvuprogramm”  tegevusi rahastab Euroopa Regionaalarengu Fond.

 

Registreerumine:
Osalemiseks palume täita allolev registreerimisvorm hiljemalt 1. juunil 2018.
NB! Kohtade arv on piiratud!

Lisainfo:
Ille Metsla
Ettevõtluskonsultant
Tel: 517 7246
E-post: ille[ät]heak.ee

Registreeru


EST